01 09 10

Monday, June 13, 2011

Colores De Carol - Giveaway Prizes!!!

Happy Monday everyone!!! :)
Feliz Lunes a todos!!! :)

After I hard day at work I was happily surprised to receive my package from Carol! :) I was expecting it but I didn't think I was going to get it today :) it just made my week! I wasn't the only one happy to have received the prizes, my son had the bestest of times playing with the bubble wrap... hahaha it was too cute, i had to take a picture.

Despues de un dia largo en el trabajo, me emocione muchisimo al recibir el paquete que me envio Carol! :) Lo estaba esperando, pero no pensaba recibirlo hoy :) Me alegro la semana! Pero no fui la unica emocionada con los premios, mi hijo se la paso de lo lindo jugando con las burbujitas "bubble wrap"....jajaja tan lindo, que tuve que tomarle una foto.

I not only got all the goodies in the giveaway description, but i also got some other cute stuff that i wasn't expecting. Thanks Carolina sooooo so muchhhh!!!! I loved everything and I cant wait to try them out. My husband said: "I have never seen you that excited about a package before" lol :) Thanks Carolina for doing such awesome giveaways. I encourage you guys to follow Carolina if you dont follow her already, she is super creative and fun! :)

No solamente recibi las bellezas en la descripcion, si no que tambien recibi otras cositas muy bonitas que no estaba esperando. Muchisimasss Gracias Carolina!!! Me fascinaron todass las cosas y ya quiero probarlas. Mi esposo me dijo lo siguiente: "Nunca te habia visto tan emocionada por un paquete antes" lol :) Gracias Carolina nuevamente por realizar tan maravillosos Sorteos. Les sugieron que sigan a Carolina si todavia no la siguen, es muy muy creativa y divertida! :) 


Colores De Carol


Nathan and the bubble wrap. lol










2 comments:

  1. Wow, llegaron super rápido!
    Me alegra mucho que te hayan gustado las cosas.
    Mis hijos tambié juegan con esas burbujas, les encantan.
    Por cierto tu bebé es super lindo.
    Besos!

    ReplyDelete
  2. Siii super rapido! :)
    Muchisimas gracias Carol! a mi tambien me gustan las burbujas esas jaja :) <3<3<3

    ReplyDelete

Thanks for stopping by and commenting on my blog. I really appreciate you visiting today! I'm glad to hear from you and I look forward to see you again! :) Hugs<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...