01 09 10

Wednesday, November 3, 2010

1st Attempt at Water Marbling

So, I have been reading a couple of my favorite blogs here and there and I came accross Water Marbling (a couple of months back)...at first I didnt think much of it. Here lately I have been thinking about new things to incorporate with my regular konading desings; even though I am still a little rough on it, I thought that water marbling would give my manicures that extra spark that they so desperetely need.

He estado leyendo algunos de mis blogs favoritos como de costumbre; me encontre (hace unos meses atras) con un estilo de uñas muy interesantes llamado "Water Marbling"....al principio no le tome mucha importancia. Pero recientmente he estado buscando nuevas cosas para incorporar con mis diseños de konad, se que todavia no soy profesional ni nada por el estilo, pero pienso que quizas esta tecnica de water marbling es lo que le falta a mis manicures para ponerle la extra chispa que tan desesperadamente necesitan.

Here are some pics from my 1st attempt at Water Marbling...
(Not very good by the way, but I had a lot of fun)

Aqui les dejo algunas de las fotos de mi 1re intento de Water Marbling....
(No muy bueno por cierto, pero me diverti mucho)

What I used:
Que utilice:
China Glaze - Moonlight (2coats)
OPI - Done out in Deco (used for water marbling)
Color Club - Groove Thang  (used for water marbling)
Konad Special Nail Polish - Violet Pearl
Image Plate - M57




As you can tell by the pictures, both hands have different designs. I was just trying to make the best out of it because I dont have expirience at all.

Como pueden ver en las fotos, las dos manos tienen diseños diferentes. Yo solo estaba tratando de hacer lo mejor posible; ya que no tengo experiencia en esto para nada.
  

Chao!



4 comments:

  1. Te quedaron muy bien para se la primera vez. Sigue intentando que la práctica lo hace todo.

    ReplyDelete
  2. Gracias Carol!! :) Im going to keep trying, I had a lot of fun! Saluditos*

    ReplyDelete
  3. waoo esta muy cool
    yo no sabia q esto exisita hahaha
    por ahi lo intento

    ReplyDelete
  4. Marissa, yo me diverti mucho intentandolo. Vale la pena intentarlo jajaj no me quedo muy bien pero, como dijo Carol la practica lo hace todo...

    ReplyDelete

Thanks for stopping by and commenting on my blog. I really appreciate you visiting today! I'm glad to hear from you and I look forward to see you again! :) Hugs<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...